2012. október 31., szerda

Technika vs Alessia :)

Az óbudai konyha sütőjében minden órák alatt sült meg - itt viszont mindent elégetek (jelen esetben a tökmagot), annyira atomjó a szerkezet - és még az is milyen baba, hogy derékmagasságban van, így jobban látom, hogy égnek benne a cuccok akinek mondjuk még van dereka, annak sem kell lehajolni. :-D Viszont! A főzőlappal már kevésbé lettünk haverok, mert az meg olyan, hogy ha úgy dönt, hogy már eleget dolgozott, szépen kikapcsol: mondjuk egy órai üzemelés után már nem lehet megsütni rajta a sült krumplit vagy a palacsintát. Most itt vagyok télvíz idején palacsinta nélkül!!! De milyen tűzhely az ilyen??? :-o

A fűtés termosztátját viszont két hét után semmi perc alatt be tudtam szabályozni (miután jött az előző lakó és megmutatta, hol kell kinyitni a kis ajtócskát, amik mögött a gombok rejtőznek), pontosabban kivettem belőle a szabályozást, és áttettem kézi vezérlésre, mert öt napszak hőmérsékletét lehet beállítani tök fölöslegesen, hiszen ami az egyik nap 15, az lehet, hogy a másik nap 20 - ezt inkább most nem bonyolítanám tovább. Mindenesetre cuki kis rajzocskák vannak rajta napocskáról, félig lement napocskáról, éjszakai ágyikóról, meg még olyan is van, hogy két kalapács van keresztbe rakva, mint a buszmenetrendnél: beállíthatod másképp munkanapon és hétvégén. *agyeldob*

A nagygépen viszont még mindig nincs internet, hát bedugtam én amit be kellett dugni, de ki tudja, hogy utána meg mit kell csinálni? Annyi lehetőséget látok a felnyíló ablakokban, hogy fogalmam nincs: a "csatlakozás az internethez" nem jött be. Pedig tök eccerű lett volna. :-P A Gurum ma életjelet mutatott a weboldalán (kalóz NOD kódok formájában), így gondolom, már megjött Thaiföldről, ezért fel akartam hívni.

Következő bekezdés. Fel akartam hívni, de nem tudtam, mert a Paletta csomag részeként átálltam előfizetéses díjcsomagra (benne foglaltatik a havidíjban), ami óta eltűnt a hívózeném, továbbá eltűnt a fél telefonkönyvem (most nem tudom, hogy ami a sim-en volt, vagy ami a telefonon),így a Guru száma is, viszont akik nem tűntek el, azokat sem látom kiírva, amikor hívnak, sőt: semmilyen számot se nem látok kiírva. Csak annyit képes közölni, hogy "hívás". Köszke. :-P Remélem nem az a trükkje a tébetűs szolgáltatónak, hogy hát, sajnáljuk, a kis mezei c2-es Nokiád az már gyalogkakukk ezekhez a modern dolgokhoz, úgyhogy szíveskedjél venni egy másik telót x tízezerért - mert akkor nem érte meg. :-P (Ja, egyébként védelmükben azért azt kötelességem megírni, hogy adtak mindemellé ajándékba egy Samsung Galaxy-t, amire viszont Z rögtön lecsapott.)

Életet leheltem az "Öreglányba" is, nem mintha együtt élnénk valami idős rokonnal, de a cca. 150 éves falióra, amit így nevezünk, felér egy családtaggal. Költözés után természetesen nem akart elindulni, mert a "járás" az csak úgy megy neki, ha milliméterre pontosan függőlegesen áll, ha mindenütt azonos távolságban van a faltól, és ha a bolygók állása is megfelelő. Lehet vacakolni az ingával, két csavarral oldalt - hát eltartott egy-két napig, de végül megindult a kicsike. :-)

A tűzgyújtás nem illeszkedik szigorúan ebbe a postba, de el kell dicsekednem, hogy abban viszont már nagyon profi vagyok: nem is nyúlhat más a kandallóhoz csak én. :-) Egyelőre anyuéktól hordjuk át az innen-onnan maradék fákat Telkiből, és elégetek minden papírt ami a háztartásban szemétként végezné. Csak az a baj, hogy a tűz láttán kijön belőlem a zősasszony: leülök és csak bámulom a lángokat. 

Az ilyen homályos képek készítését pedig a Krikszitől lestem el. Mostan ez a menő... :-P Az alsó még a költözés napjaiban készült, azért olyan rumlis. :-)



7 megjegyzés:

Lazac írta...

Életképek by Alessia :):)

Golden írta...

Charlienak csók! :) Na jó, neked is ;)

Macsek írta...

ez egy igazán élvezetes post volt. Mármint nekem, olvasni :-) Charlie pedig láthatóan belakta a lakot.btw, nem egyszerűbb a kandallóban elégetni a tökmagot? :-P :-) :-)

Unknown írta...

Ha. Ha. :-P :-) Egyszerűbb lett volna, mert akkor nem kell fél óráig vakarnom a pizzasütőt, amibe beleégett. :-)

Aliana írta...

:):)
Az a normális működése a főzőlapnak, hogy kikapcsol? Nem semmi... :O
A kandallóért meg picit irígykedem, jó? :)

Béb írta...

A kijön belőlem a zősasszonyról nekem egy szőrbikinis, medveszőrös jelenet ugrott be. De megnyugodtam...

Unknown írta...

"Szőrbikini"????? :-D :-D Te nem vagy komplett... :)