2012. november 4., vasárnap

Alcsút

A félig üres pohár: egész délután sütött a Nap, nagyjából addig a percig, amíg meg nem vásároltam az arborétum pénztárában a 700.- Ft-os jegyet. Akkor szépen elbújt egy nagy szürke felhő mögé, de még először jól bemutatott, hogy ezt neked színes levelek fényképezése, most mutasd meg mit tudsz, fények nélkül. Hát mit mondjak... semmit! :-P Őszi leveleket nem igazán lehet alkony előtti félhomályban lencsevégre kapni. Főleg úgy nem, hogy a jegy átadásával egyidejűleg (nem ám előtte) közölte a pénztáros hölgyemény kedves mosollyal, hogy négyre igyekezzek vissza (akkor volt majdnem három), mert különben esetleg be leszek zárva, mert nem... nem hatig vannak nyitva, az régebben volt, mostanában már csak négyig. Ezek után már igazán csak hab volt a tortán, hogy még a tóig sem értem el, már kidöglöttek az elemek a fényképezőgépből. Ja, és még ezelőtt verbálisan összekülönböztünk egy biciklistával a zúton, mert a hülyéje azt hitte, hogy el fogom ütni, pedig nem is....! :-P

A félig tele pohár: jó levegő, szép levelek, csend. Mégis csak készült néhány fénykép, olyan-amilyen alapon. Visszaértem éppen négyre, tehát nem kellett átmászni a kerítésen. Volt tartalék elemem. Addig sem voltam itthon. Egy órára legalább megfeledkeztem azokról a dolgokról amik két napja szétzilálják a zagyamat. És nem ütöttem el senkit. Ójeeeee.... :-/















7 megjegyzés:

Lazac írta...

De szépséges! :)

Gyöngykaláris írta...

Milyenek lettek volna ezek a képek, ha minden stimmol is...?:) szépségesek... a kacsás különösen.

Golden írta...

Egyetértek az előttem szólóval, vagyis kedvenc kép tekintetében nem, de amúgy igen. Szóval, érted. Nekem az első a kedvenc, meg a víz fölé hajló faágak. Már ha érdekel valakit XDDD

Béb írta...

Azért ezek nagyon pofás kis képek így is!

Elf írta...

nekem a tükröződő fás a legszebb - nagyon szépek :)

teide írta...

Tudsz te ilyen előzmények és körülmények mellett is... :-)

Macsek írta...

Úgy látom, mégiscsak lehet fényképezni, gyéres fényviszonyok közt is! :) Persze, csak akkor, ha nincs előtte elvárás, hogy milyet is szeretnél. :))) Jó képek ezek, kedvenc a levélszélű tó, meg az egylevelű-botos-tavas. :)