2012. november 18., vasárnap

Folytatás

Nem volt időm most írni. De a szalagavatós este az úgy folytatódott, hogy ugye Z és a csapat elmentek biliárdozni, majd a Mandalába aludni. Anyuci itthon nyugodtan alszik, mert tudja, hogy jó helyen van a gyermek, fűtött lakás, tiszta ágynemű, stb. Ehhez képest másnap reggel fél 7-kor szól a telefon, látom a kölöknek a képét a kijelzőn, persze máris megáll bennem az ütő. Első kérdése: ébren vagy? No komment. :-) Második kérdése: esetleg értem tudnál jönni Zsámbékra?, mert elaludtam a buszon, és most itt vagyok. Pizsamára macinaci, kabát felkap, rohanok kimenteni a gyerkőcöt szorult helyzetéből. Vigyorogva áll az út szélén, majd elmeséli, hogy nem is ment "haza" a pesti lakásba, egész éjjel valami menő kocsmában söröztek, biliárdoztak meg zenét hallgattak, aztán az első busszal hazajött - és persze bealudt azonnal, ahogy a jármű elhagyta a végállomást, Zsámbékon úgy keltette fel a sofőr. De a táskája biztonságban a lába között volt (az én nevelésem, wowww!!!!) :-) Állítólag igen nagy mennyiségű sört gurított le a torkán, de gyanús, hogy kicsit münchausenes a történet, mert nem volt becsípve sem, és még piaszagot se' éreztem rajta. Eddig azon aggódtam, hogy nem jár el sehova, nincs társasága... most majd máson lehet aggódni... aztán majd megint máson... ésígytovább.... :-)

Más. A kutyánknak meg mandulagyulladása van, köhög mint az állat. Ja. :-) Ki gondolta, hogy egyáltalán van a kutyáknak mandulájuk?? :-o 

5 megjegyzés:

Béb írta...

Vége a nyugodt éjszakáknak? :-)
Sose hallottam még, h kutyának mandulagyulladása lehetne... Pff! Antibiotikumot szedés mézes teázik is? :-)

Unknown írta...

Kapott két szurit és tablettát, azokat nyomogatom most le a torkán. De nem javul úgy, ahogy gondoltam. :( Sajnos mióta itt lakunk, nem hajlandó a takaróira ráfeküdni, akárhová is rakom őket. Több mint egy hónapja alszik a kövön. Ez azért sem jó, mert nincs egy "helye", ami szerintem egy kutyának kell. Épp ma vettem neki egy újabb rongyszőnyeget, de nem megy rá. :(

Golden írta...

erről eszembe jut a történet az akkor már főiskolás nagyobbikkal, aki átugrott a haverjához pár utcával odébb... aztán hajnalban telefonált, hogy Egerben várja az első hajnali vonatot, ami jön Pest felé... és a kettő között, mint kiderült még Mogyoródon is voltak valami gyorsulásos balhén... de ő csak aludni ment el az éjszakába XDDD
Vidám dolog a zanyaság, nem mondtam még? ;)
És igen, a kutyáknak is szokott lenni mandulagyulladása, de aligha azért, mert a kövön alszik. Nem odakint iszik véletlenül hideget? És ha rám hallgatsz, akkor megszavazol neki egy puha párnát. Szerintem szeretni fogja, már csak a kora miatt is.

Elf írta...

LOL
az én fiam egyszer 3x aludt el a buszon végállomástól végállomásig, mire felébredt és leszállt :)

kutynak jobbulást!

Lazac írta...

milyen figyelmes a Gyermek, hogy csak reggel fél 7-kor telefonált. :):)