2012. november 25., vasárnap

Sikerélmény :-)

Igazából eddig nem nagyon használtam a grázs/műhelyt, mert nagyon hideg volt, és meg sem próbáltam befűteni, mert azt gondoltam, lehetetlen vállalkozás, azzal az egy kis radiátorral. Ha néha kimentem bütykölni valamit, felvettem a nagy köntösömet és a nagy szőrös mamuszomat. (Nem, erről nincs fénykép... azt meg végképp nem tudom, miért írtam maNuszt, még jó, hogy észrevettem... álmodik a nyomor, ja. :-D )

Szóóóóval, ma volt a first tanfolyam, és most nagyon boldogos vagyok, mert előző este kinyitottam a radiátort, és másnapra tök elfogadható időjárás volt odabent, persze pulóvert kellett venni meg minden, de teljesen jó volt! Így az a rémálmom, hogy eme helyiséget legfeljebb áprilistól októberig lehet majd használni, alaptalan volt. Jól el is fáradtam, mert alig akaródzik bejönni onnan, a tanfolyam mellett/közben/után képeslapoztam és tiffanyztam felváltva. Úgyhogy ma már nem csinálok semmit. Legfeljebb horgolom tovább a kendőmet... tanulok egy kicsit... meg olvasok... és mi lesz a tévében? És hopp! Már éjfél is van! :-)





3 megjegyzés:

Katalin írta...

szuper

szépek a képek, olyan jó kis kuckósak:)

de a nagy szőrős manuszon felnyerítettem:))))

Lazac írta...

Jáj, ottan vannak a bolhapiacon vásárolt gyertyatartók!!!!!!!
Tök jó, hogy így lehet mégis használni ezt a kuckót is.:)

Éva írta...

Ahhh, micsoda zug!:-)Jól megnéztem mindent, tetszik.