2012. november 27., kedd

Reggeli mindenféle

Furcsa, hogy annyira közel van most a Karácsony, és azt is tudom miért: mivel Szenteste hétfőre esik, nagyon későn kezdődik az Advent. Azért persze eszembe jutnak bizonyos dolgok az ünneppel kapcsolatban, pl. hogy pénteken előszedjük az égőket és egyéb díszítéseket, mert szombaton már nem lesz rá idő, vasárnap meg kirándulni megyek.* Már elterveztük, hova tesszük a fenyőt ebben az új házban. És az asztal alsó régiójában lapulnak a múlt héten összeválogatott sütemény receptek, amiket (jobb esetben amik közül) sütni szeretnék. (Ez persze már elő van készítve... :-P ) Amiről halvány sejtésem nincs, az az ajándék... és valahogy ez most egyáltalán nem is érdekel. Hála Istennek a családban mindenkinek mindene megvan, már évek óta leszoktam arról, hogy erőből költsem a pénzt. Ha jön egy nagyon jó ötletem, nem vagyok rá smucig, de ha nem, süteményt és apróbb kézműves dolgokat fogok osztogatni. Aztán lassan meg is kell már hallgatni a lásztkriszmaszt.... :-D

*Esztergomba és a környező falvakba mennénk egy csoportos kirándulásra mikrobusszal. Azokba a falvakba, pontosabban templomokba, ahol Kákonyi Asztrik ferences szerzetes és festő képei láthatóak. Minden kicsi faluval le van szervezve, hogy be tudunk jutni, ebédet kapunk Esztergomban, és tök jó lesz/lenne... erre most mindenféle télies idővel riogatnak. :-( Ez itt a pilisszentléleki templom, ami lassan az enyészeté lesz a benne lévő freskókkal együtt, ha nem kap anyagi segítséget. :(





4 megjegyzés:

Gyöngykaláris írta...

Huh, tényleg, azért ijesztő, hogy ilyen "rövid" az advent.... jó, hogy írtad, most esett le, miért is van nekem is ilyen fura érzetem ezzel kapcsolatosan.
Te, Hanna is már úgy készül, hogy hótaposóba kell menni Pestre, mert havat mondanak a hétvégére...(éshogyjövünkhaza:):):):) ).....?

Béb írta...

Trinidadon november 6tól január hatig van felállítva a fenyő. Csak a csillag kerül dec 24én a tetejére. Szóval engem már picit elkapott a karácsony múltkor Sonjanál elhúzott függönyök mellett - ergo nem láttam a pálmákat odakint - és már meghallgattam a lásztkriszmöszt. :-)

Majd tundra bugyingót húzol, s akkor mehetsz templomozni, nem fog befagyni a munyód!

Unknown írta...

Hát felhúzok mindent amit itthon van az egy dolog... de egy csomó idős jönne, és akkor lehet hogy elmarad az egész. Mondjuk lehet, jobb is lenne tavasszal.

Lazac írta...

hidegben nem jó kirándulni ez tény...de én azért reménykedek abban, hogy még nem lesz olyan hideg a hétvégén.