2012. december 3., hétfő

Kiütött a google

Hát a mai a technikai katasztrófák napja, de már nem kezdek újra bele a mesébe.... lényeg, hogy még az e-mail címemet is meg kellett változtatni, akinek véletlenül nem küldtem még az újat, majd fogom. 

Ennél sokkal érdekesebb az, hogy elmentünk a Zolival vásárolni, mert nem volt elég meleg a dzsekije és a cipője, és egy pulóver sem ártott. És hát nem is tudom... annyit röhögtünk. Bajlódott a szorosra húzott cipőfűzővel, mire megfenyegettem, hogy hangos szóval fogom beégetni a többi vásárló előtt, ahogy elmagyarázom a nyuszifül jobbra-balra módszert.... Közben pedig néztem ahogy ügyetlenkedik, és azon gondolkoztam, mikor lett a puha kis párnás mancsokból ilyen vékony csuklójú, "pasis" kéz.... Ezek a változások szerintem előbb szoktak bekövetkezni a kamaszoknál, hát mi most éljük azt, hogy egy-két napig nem nézem meg jobban a gyerekemet, és már megint mintha egész másként nézne ki... :-) A változásokat az is jelzi, hogy vett magának egy bőr pénztárcát (amit majd a Nagyszülőktől fog kapni karácsonyra). Pénztárcát. Bőrből. Az én gyerekem! Akinek eddig három használt és két tiszta papírzsebkendő közül kellett kikotorni a zsebpénzét farmermosásnál... Ja, és ez is vicces volt, mert azért az volt a döntő érv a pénztárca mellett vagy ellen, hogy belefér-e a farmernek a zsebébe. Ezért megkértük a Deichmanban a pénztáros csajt, hogy had próbáljuk ki... az őr bácsi meg csak nézett szúrós szemekkel hátulról, mikor látta, hogy a kölyköm zsebre vágja a cuccot. :-)

Amúgy ez a Budakeszi egy veszélyes hely, mert együtt van a Deichman, a Vögele, a Meki, egy kicsi Tesco és egy olcsó ruha/mindenes bolt. Már csak egy könyvesbolt kéne, és akkor tényleg végem lenne. :-) Viccet mellőzve pedig azért ez tényleg jó, hogy nem kell bemenni Pestre, ha kell egy-két ruhadarab.

Ránéztem a naptárra, és azon gondolkodom, hogy hibernálni kéne magamat pár napra, mert tavaly és tavaly előtt is tök rossz dolgokat hozott a Mikulás:  két éve december 5-én jött ki a gerincsérvem, amivel a következő év decemberéig kínlódtam, amikoris szintén 5-én belekevertem magam egy tök hülye helyzetbe, ami nagyon sokáig bántott... Nyahhh.... most inkább csokit kérek. :-P

Aztán még az volt, hogy váltottunk a Hallal néhány levelet, és már minnyá megyünk is a Szent Benedek zarándokútra. A körvonalak már megvannak. Csak ki kell tölteni őket anyaggal. :-)

Jaj, és még egy gyöngyszem a gugliból: Neme: férfi, nő, egyéb.... Hát! ez! kész! :-D

4 megjegyzés:

Lazac írta...

Örülök, hogy megoldódott, megnyugtatóan ez a gúgli körüli őrület. Akkor mostan már megint minden OK lesz.:):)

Alessia írta...

Hát azért annyira nem oldódott meg, mert csak így tudok kommentelni teljes név nélkül, se ikon, se avatar... :( De ugyebár a problémák nem itt kezdődnek, mosmá' lesz*om.

Macsek írta...

ööö...egyéb? :-O pl: ufo? Hermafrodita? nemtelen? hmm... Jóóó Benedekezést nektek. Majd icipicit irigykedek :) És kérünk jó sok fotót! :)

Golden írta...

nálunk két éve a Mikulás vitte el Morgant, úgyhogy egyelőre egy ideig még ez fog eszembe jutni a dátumról.