2012. december 2., vasárnap

Rossz pénz... :-P

Hát... most ez ilyen kékes. A háttérképet májusban csináltuk Velencénél. Amúgy nem tudom használni a nick-emet... és tele van az összes hócipőm már a guglival is. Valaki segíthetne, hogyan tudom megcsinálni, hogy a blogspot ne írja ki a teljes nevemet, nem mintha valaki még nem tudná, de tök hülyén néz ki. Egy vadmalac, egy VCS, egy Golden, mindenkinek megmaradt a neve, csak én nem tudom visszavarázsolni, pedig elég régi motoros vagyok már itten. Kérem vissza a látszólagos anonimitásomat, szippp....! Ja, és töööök sooook e-mailt lehet kapni, hogy hova lett a blog?, he-he.... Ezt havonta eccer be fogom dobni... :-)

A tegnapi buli nagyon jó volt, és nagyon rossz képeket csináltam. Mert mindenki mozog! Aki viszont nem mozog, az háttal van. Vagy szörnyű arcot vág. Vagy ilyesmi. Örültem, hogy eljöttetek, csak nagyon rövid ideig maradtatok és nagyon keveset ettetek, én meg pusztíthatom a maradékot. Kösssssz...... :-P (Apróbetűs rész: valaki véletlenül nem vitte el a karácsonyi kaktuszomat? Vagy én nem kaptam? :-o )



Egyébként az úgy van - mint tudjuk -, hogy ha valamiért befuccsol a blogírási lehetőség, akkor rögtön jó csomó témája lesz az embernek. Mert még azt is ide kell írnom, hogy ma voltunk a ferences csoporttal kirándulni: Esztergomban és a környező falvakban kerestük fel azokat a templomokat, ahol Kákonyi Asztrik képei láthatóak. Nagyon klassz volt az egész, éppen egyensúlyban volt a komolyság és a viccelődés, jó ebédet kaptunk a ferenceseknél, voltak kalandos követések és eltévedések a két autóval és a mikrobusszal, és megdicsértek, hogy milyen nyugodtan vezetek. :-) (Látták volna reggel hogy be voltam tojva, mikor a Ságvárinál tiszta trutyi volt az út, három kocsi már össze is törte magát... majdnem visszafordultam. De jó, hogy mégsem. :-) ) Szerintem erről itt elég ennyi, a képeket esetleg meg lehet kukkantani ITT.

10 megjegyzés:

Béb írta...

Tényleg rövid ideig maradtatok - sajnos.
Bakki, mennyi kaja! Jajj, azok a szendók! Most fáj a szívem - a szendvicsekért is.

Lazac írta...

Bocsi, ha tudom, hogy ennyi kaja van nem ebédelünk....
A szendók meg finomak voltak reggel is, melegszendvicsnek.:):):)

Lazac írta...

Na ...ezt azért csináltam, hogy át lehet-e állítani és igen :):)

Menj be a fiókbeállításokba, és ott keresd meg a személyes adatokat, aztán állítsd át a neved.

teide írta...

Hümm, te nem kaptál karácsonyi kaktuszt, hanem nagyobbat és pirosat, mint házigazda. Rémlik? :-)

Unknown írta...

Ja, én azt hittem, azt IS kaptam! :P :) :) De ha nem így van, akkor oké... csak röhögtünk itten este, mert kerestem a kaktuszomat. :)

Unknown írta...

Figy, ebben a buzi g+-ban NEM lehet átállítani... látod, az ikonom is megváltozott. De majd próbálkozok azért, köszi.

1 írta...

Bocsi, hogy belekotyogok... profilodra menj rá, ott kiírja a neved, a nevedre kattints rá és ott javítsd ki, amire szeretnéd, ott elfogadja. :)

Golden írta...

jellemző, Goldenke keze könyékig a mézesben (mint mindig) ... a műszaki szakizáshoz nem tudok hozzászólni, de én például a gmailben tudtam fényképet változtatni és egy hétig ettől voltam boldog. Le ne törjön most valaki! Amúgy nem kavartál be magadnak valami új mailcímmel vagy ilyesmi? Mert tőled ugyebár kitelik ;)

Elf írta...

jó, hogy előkerültél :)))

Gyöngykaláris írta...

Brühühüüü, akkor én voltam, aki mozgott/háttal állt/vagy szörnyű arcot vágott... sejtésem szerint, főleg ez utóbbi :D, na mindegy. Legalább Mucus aranyos:).
Jó volt, finom volt, kevés volt (mármint amíg ottvoltunk:()(legalábbis nekünk, Neked lehet, hogy bőven elég!:D)