2012. november 14., szerda

Egy másik macs... :)

Na, már itt van egy macska az ajtó előtt. Este talált meg minket, a ház ura rögtön közölte, hogy NEHOGYMÁR!!!, hozzá se nyúljunk, majd elmegy, stb. Ehhez képest az előbb kimentem és majdnem átestem rajta, ült a lábtörlőn. Igazán csak egy kicsit vettem fel, szegényke mindent bedobott amit egy macskának be kell dobni: dorombol, hízeleg, bújik... volt régebben pár macskám, de ilyet még nem is láttam. Bebújt még a pulcsim alá is. Kis kamasz cica, és meglehetősen kövérke... nem látszik kóbornak. Vagy elcsavargott és majd hazamegy, vagy valaki direkt iderakta a ház elé nekünk ajándéknak. Ezresem van rá, hogy még reggel is itt lesz. Pedig hát... nem az én döntésem, de itt nem maradhat. Sajnos. :(

5 megjegyzés:

Béb írta...

A ház előtt miért zavar bárkit is? Nem ment be. Max átköltözik csendben a teraszra...

Unknown írta...

Najó figy, azért ha a ház előtt van egy éhes macska, az nálam annyit jelent, hogy egy nap múlva az ágyamban alszik ha rajtam múlik.... Szóval a Családfő nem véletlenül tiltakozik. :) Egyébként még reggel is itt volt, megevett egy kolbászos pogácsát (ami véletlenül kicsúszott a kezemből), aztán eltűnt. Úgy látszik, nem komálta a főztömet. :D

Béb írta...

Vagy visszajön majd segítséggel... :-)
Amúgy úgy folytattam volna a kommentet, hogy ... a teraszra, aztán a garázsba, aztán majd melegítitek egymást ott a kis zugodban a hideg téli éjszakákon. :-D

Macsek írta...

Mit is zavarja a család elvi fejét egy kedves, kis macska.... aki ráadásul kizabál majd benneteket az egerekből, akik a téli hidegben a speizotokra akarnak startolni! :) Drukk a sorstársnak! :)

Unknown írta...

Nemtom... nem szereti a macskákat. Pedig itt vidéken szinte "kötelező". :) :) Amúgy azóta nem jött a cica, úgyhogy egyelőre téma off. :)