2012. november 14., szerda

Szolgálati közlemény Macsnak

Euthymiával értek egyet: szerintem mindannyiunkban felfedezhető néhány mentális betegség lenyomata, ha kicsit utánagondolok, hármat biztos tudok produkálni - de nem gondolok utána. Őrzök egy szép emléket holmi Római parti kávézásról, ahol mindenről lehetett Veled beszélgetni, szerintem még most is ott ülnénk ha rajtunk múlna - az én diagnózisom az, hogy nincs semmi bajod.

Ez a komment Macshoz került volna fel, ha nem bukom meg háromszor a szóellenőrzést - ami után ki is vágott a blogspot. Úgyhogy ebben meg a Gyerekkel értek egyet. Éljünk veszélyesen! Le a szóellenőrzéssel! :) :) :)

3 megjegyzés:

Gyöngykaláris írta...

Én látatlanban is megszavazom, amit Macsról írtál.
És a szóellenőrzést kifejezetten utálom, harmadik próbálkozásom nincs is, mert megunom.....

Macsek írta...

:-) :-) :-) :-) :-) én is utálom amúgy, de napi száz darab levél volt spamrobottól és rohadtul untam... de leveszem holnap, mert tabletról nem tudom :-) :-) :-) normálismacska :-)

Macsek írta...

Kívánságotok Narancs, levéve a robotvédő pajzs :)