2012. november 14., szerda

Lazacul főzök :-D

Ez itt nem a púderozás helye, de nyugodtan állíthatom, hogy ki lehet dobni az összes szakácskönyvet, mert ha az ember elkezd a Hal blogjaiból főzni, nagyjából egy évig biztos kitartanak a receptek, és mindegyik tuti. :-) Kezdtem a vargabélessel, amiben az volt az újdonság, hogy félig tejben volt kifőzve a tészta - atomjó lett (még mindig van belőle három nap után, és éppen azon gondolkozom, hogy vajon mi bajom lesz tőlllle - egyáltalán lesz-é - ha vacsorára megeszem). Ma folytatódott a főzőcske a borzaskával és a kolbászos pogácsával. Borzaska jó lenne, ha lehetne egy normális disznóhúst kapni, ami elveszítvén a rengeteg vizet, nem sül össze egy, az eredetihez képest feleakkora cipőtalppá. No mindegy, azért a recept jó. (Note: megkeresni a hentest, akit apám már említett, és akinél tuti a hús, "inkább ritkábban, de drágábbat és minőségit" jelszóval.) 

A sikerszéria díjnyertes darabja minden bizonnyal a kolbászos pogácsa. Bár kár volt a receptbe beleírni viccesen a tojás kifelejtését, mert én meg kompletten a tejben felfuttatott élesztőt felejtettem ki - ez biztos ilyen pszichés dolog. Mondjuk nem tűnt fel, mert tojást viszont véletlenül eggyel többet raktam bele, tejfölt meg kétszerannyit mint a receptben van, tisztára szórakozott vagyok, nem is értem. :-) Ráadásul még belekerült valahogyan vagy fél deci fehérbor is, mert én azt mindig teszek a pogácsákba, és ugye nyitott üveg fehérbor az mindig van itthon. :-) No, szóval újragyúrtam az egészet, de még ez az érdekes hadművelet sem tudott megártani neki. Már be is pusziltam nem-is-tudom-hányat, leöblögettem egy citromos Gösserrel, most meg várom hogy megemésszem hogy az olasz lecke magától megíródjon. Mentség: ez volt az ebédem. :-)

13 megjegyzés:

Katalin írta...

tényleg egy kincs az a blog, belefeledkeztem

Lazac írta...

amilyen hülye vagyok, rákattintottam a linkre:D:D:D:D:D
na lehet vihogni....

Unknown írta...

Hát nemazé'... de most tényleg ráz a röhögés... :) :) :)

Béb írta...

:-D Jó ez a blog, nem Zanyus? Wehehehe! Csak a kötsög lopja a designe-t, meg a receptjeid.

Katalin írta...

méééég, ne hagyjátok abba, jó ez a dumcsitok:))))))))))))))

Lazac írta...

majd a kímélőt is linkeld be egy másik poszt keretén belül, mert az is egy jó kajás blog :):):):)
*önfényező hal*

Unknown írta...

Á... ott csupa egészséges kaja van...! :P :D

Lazac írta...

én így szeparálok, amit magamnak főzök az ott van, amit a családnak az meg az egészségtelen kaják között :):):):)

Gyöngykaláris írta...

VCS, übereljelek?:)
1. Másfél nap után vettem észre ezt a lazacos posztot ittene, a másik kettő alatt...
2. Még az őskorban valamikor tudtamáááám, hogy van VCS-nek egy ilyen kajás blogja, de azóta jól elfelejtettem. Szóval lestem, mint Rozi a moziban, jah... Van másik is????(pirul és röhög)
3. Nah, így ebéd előtt (Krikszi, aki ma reggel óta nem evett).....

Unknown írta...

Hát meg is érdemli a család azt a sok car kaját....! *vihog*

Krikszike, hetente eccer írok, de akkor hármat. :) :)

A másik blogja: http://kimeloetelek.blogspot.hu/

Lazac írta...

hehe, szoktak is tiltakozni.:):)

Krikszi, nálam is be vagyok linkelve ( hööö ez tök jó ) szóval magamnál is be vagyok linkelve, csak kicsit lejjebb kell vinni az oldalsávot.:):):)

Unknown írta...

Ne aggódj, én is be vagyok magamnál linkelve három (négy?) helyen is. :-) Tisztára gyogyó, komolyan....! :-D

Gyöngykaláris írta...

Skizo-egyetem, wehehe:)